torsdag 18/8

är helt slut efter att ha hat skola hela dagen. jobbigt att sista lektionen är företagsekonomi i 2 jävla timmar.
men vi fick sluta tidigare, vilket var dunder skönt, för annars hade jag varit tvungeen att vänta 45 min innan min buss hade kommit, men bara och vänja sig..
Nu tycker jag mamma och dom kan komma hem och börja med maten, för jag är sjukt hungrig..
Idag kommer victor hit, funderar på att tvinga han över till Ö&B och köpa lås med mig. Mitt skåp har någon redan tagit eftersom jag inte låste det, får gå till vaktis imorgon.
Efter skolan imorgon kommer denice över till avesta och vi ska kolla runt lite på stan och
sånt dära. Måste hitta något åt victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback