13 december.

börjde dagen igår med att försova mig så jag missade bussen, missade även tåget till v-ås på pricken, stog vi griden och skulle öppna den, victor fick köra mig till v-ås, där kollade vi på en tråkig rättegång om något, dagen var väl annars bra, denna dag började dock med att jag jag vaknade i tid skulle börja trampa iväg till bussen då man inser att busskortet ligger i bilen, kul läge och victor var på jobbet i avesta så var hemma idag somnade om och sov till halv 3, får se när jag somnar inatt.
Imorgon är man ledig för ska till läkaren och kolla upp en sak och kort dag och en cp tid så blir hemma.
Nu ska jag och victor hitt på något, sofia ligger redan och sover, hihi.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback