för mycket bokstäver i ett inlägg..

dödödödö, var nyss enbart i mina tankar, flugan skulle dö!
det gjorde han oxå efter mycket om och men, frågade tillomed albin om han ville hjälpa mig, det var dock han inte villig och göra, men jag vart arg för andra gången fångade jag han i en kopp, han hade en chans och överleva, han tog den dock inte.. jag vart arg för tredje gången, smälde han med skolboken och sedan föll han ner på golvet död och mosad av min vrede, känns skönt! :)
Nej nu kryper jag ner under täcket och bölar lite för victor är inte här, that's suucks!
bara så ni vet så rimmar fuck and suck, haha och den var dålig.
ska spela spel på mobilen, sååå fucking kul, och ing sätter man bara i nu tid vavavvavava? bäst man är på engelska.. gjorde förövrigt engelska läxan på lunchen idag, varför göra den hemma för..
Asssså min blogg suger nu när jag inte har bilder, eller jag har bilder, men det funkar inte. ångest.
nej nu har jag inge mer och säga förutom att jag har ångest över att fredagar suger, skolan iallafall, hatar gunnel hatar våran matte lärare som vill att jag ska vara kvar efter skolan och jobba matte, fuck heller, ingen skolplickt efter skolan.
Amen fan jag babblar, för trött, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback