halloj.

Sitter i skolan, börjar tio över 9 idag, ffick nyss ett samtal från mina fina tjejer på karlfeldt som frågade om det var sant att jag hade förlovat mig, saknadeungjävlar!♥
Igår vart en bra dag, vaknade vid en 6 på morgonen och kände bakfyllan komma, huvudvärk, lyckades som tur är somna om till 11, vid en tolv kom vi upp från sängen, drack tee och och kolla tv, sen drog vi ut till victor och visar upp våra ringar hihi! brottades med wille och såntdära, mot kvällen drog jag, sofia, victor och matti till vildanden för mat och prat var riktigt trevligt, vi flyttde även hem till  min moster för att ta hand om hennes katt.
Vi kollade film och pratade och sånt. tiden bara rann iväg på slutet och klockan vart 12, över det tillomed tror jag, där försvann min plugg tid, tur att man är smart ändå ;)
Idag blir det mys med min älskling, laga mat och sedan bara mysa!
duärfuckingbäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback