hey soul sister.

mu har jag tyvärr inga mer bilder och visa er..
Men iallafall, min dag började med att jag häll på att försova mig, tur att albin kom in 20 över 7 och väckte mig, panik typ, men iallafall, kom precis när den bussen jag brukar åka med kom, tajming jag vet. Hade lite ångst att behöva gå av bussen, otroligt avkopplande att sitta med svampbobhörlurarna på öronen, luvan över huvut och bara sitta.
Min dator har haft lite damp hela dagen, så kunde inte kolla något som hade med blogg att göra och inte gå ut på internet på datorn hemma tack vare proxy, aldrig fattat detdära.
Idag hoppas jag på god mat, ja fläskfilé vill jag ha!
Nu blev det långt inlägg igen..
då har victor något att läsa iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback