två lektioner kvar!

Håller på och fixar iording ett inlägg om hur underbart mitt 2011 har varit, i bilder, ångest nu över att jag inte använt min kamera speciellt mycket, får ändra på det och bli bättre på att ens komma ihåg den. Men har bilder över det mesta och det mest oviktiga under 2011, men måste dock vänta med att lägga in allt tills jag får tillgång till alla bilder jag har på min gamla dator, stationära datorn och massa sånt. Sen känner jag mig ju så otroligt bra att jag kommer glömma bort att ens göra det inlägget.
Nu har jag bara två sega lektioner kvar matte och franska.
Aja victor kommer och hämtar mig i skolan efter han varit hos läkaren.
I fredags när vi satt barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback