Blodröd är namnet.

Förutom att ha allt för mycket otur idag så hoppas jag att jag får kvällen blir bra, vill över till hedemora och träffa mina polers från avestatttta, jag ska lätt träffa dom snart!
ikväll ska jag och victor kolla film, FYRA timmar, vi lär lätt somna till den, eller?
Sen ska vi kolla alla twilight filmena, för hallå, han victor måste se dom andra om han ska se den nya på torsdag med mig.
Slapphelg, trött som satan och jag ska inte röra mig utanför mitt bo på hela helgen.. Eller jo, lär lätt dö abv uttråking om jag sitter hemma varje dag :o
Färgen jag använde igår när jag målade naglarna, victor ska förövrigt få börja måla mina naglar..
Färgen är blodröd enligt mig, as snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback