Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag har fobi för ljud. Blir rädd för min egen telefon oftast.
2. Jag umgås bara med folk som är yngre eller äldre än mig själv.
3. Jag älskar lakrits.
4. Jag är beroende av balsamspray.
5. Jag brukar köpa vatten på flaska även fast det inte är miljövänligt.
6. Min favorit artist är Mika.
7. Jag pluggar ekonomi i fagersta.
8. Mina två bästa tjej kompisar är Sofia och Denice.
9. Jag har inte plattat mitt hår sen augusti om man räknar bort en gång på miljötinget och i helgen.
10. Jag hatar csn!
11. Jag är rätt barnslig ibland.
12. Victor är mitt längsta förhållande.
13. Jag känner mig lätt utanför när jag är med tre st samtidigt.
14. Jag ska plugga juridik i 2:an.
15. Jag är översynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback