När hela livet är upp och ner, är jag glad att du står där med mig, hand i hand!

Hemma från skolan idag, var sjukt trött idag när jag vaknade orkade knappt stänga av larmet och snozzade tills jag hade typ 20 min på mig att fixa mig och börja gå mot bussen, sen kunde jag inte andas, känner att jag har andas med uppen mun inatt..
Victor sov iallafall här inatt, han sover även här inatt med! Jag är så lycklig som har han!♥
Just nu sitter jag i sängen och blggar katten ligger brevid och gosar, ska fixa mig lite, sen gå ner och handla.
ska googla på mat nu, haha x)
Ni får bilder från stum när jag får bilder av Anton!
För tog bilder med hans kamera typ hela tiden för jag jag glömde min på rummet 24/7, men har lite bilder på den med :)
Nu musik! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback