onödigt långt inlägg.

Marängerna står i ungnen, stog att det skulle ta en timme för dom att bli klara, fan heller, dom har tpyp stått där i 1 timmen nu? men mjuka som en sån dära mjuk socker sak man grillar ni vet? en sån som har grillat på och så är den mjuk innuti, såå shiiit same! höjde värmen nu, så kanske måste ha lite koll på dom nu..
Nu längtar jag tills min fina pojke ska komma hem, längtar lite för mycket tror jag :(
Vi ska iallafall hem till han en stund idag, sen på kvällen ska vi göra knäck här, sen kollade jag nyss upp om det går och göra i alliminum formar, ni vet sånna dära som man gör ischocklad i? sånna, men illalfall, dom är formade som hjärtan därför vi sticker ut lite oxåå..
Så då vet ni om jag bloggar dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback