fått min skoldator!

hej.
min dag har varit bra. fick skoldatorn och sånt :)
dock så funkar inte internet på den här hemma, det suger, så bli förbo it- servis imorgon med och försöka fixa det.
står ju lixom att jag har internetåtkomst..
'senare kommer victor, som jag längtar, är lite smått beroende av han igen!
Eller nu åker han från sig, så han ä väl här om 10 min eller något sånt, dragit på mig myskläderna, frsyer sönder snart!
får se om jag bloggar i skolan imorgon, blogg.ses sida är cp på min skoldator när man har loggat in på blogg.se, maybe jag byter blogg sida igen.. eller slutar helt..

Snart lov!

Kommentarer
Sandra säger:

Inte sluta Sofie;)

2011-10-26 | 12:23:06
Bloggadress: http://oddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback