Middag och disco på g!

hej alla :)
Kan infora mera er om att jag just nu ska sitta på en föreläsning, men orkade inte bry mig i den, fixade mig istället inför gala middagen.
Sen var jag heller aldrig på solrosprojektet, det är så jävla boring, gick istället iväg med Amanda och Pontus och köpte kyckling, tallrikar, muggar och dricka. Har aldrig varit så gott med kyckling kan jag lova!
Vid kvart i 7 blir det galamiddag, äcklig mat! hoppas på god efterrätt, för vem fan har kött i efterrätter?
Nu ska jag cillelilla på rummet med amanda och pontus tills middagen äger rum.
Vi hörs efter det, disco ikväll, tro mig taggad!

Kommentarer
Pontus säger:

Pontus is the shit

2011-10-23 | 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback