stressad över skolan.

Jag har länge känt mig sjukt stressad över skolan, har nu bestämmt mig för att gå om ettan, eller läsa om vissa ämnen som jag inte känner att jag inte kommer klara eller som jag helt enkelt inte klarar alls för tillfället. Min stress kommer nog helt från det att jag kom in sent på brinell och då var dom redan klara med saker och jag fick prov på saker jag inte hade haft någon som helst genomgång på och all min frånvaro, nu i maj blir det mycket vara ifrån skolan och 1 juni är det begravning och just nu känner jag att jag siktar fokusen på ämnen jag vet att jag på något sätt kommer hinna fixa mitt betyg i. Min stress kommer oxå över detta med att alla prov vi haft i matten har jag fått F på och detta gör mig sjukt stressad och misslyckas jag nu på nationella i maj så kommer jag aldrig hinna göra om alla dom prov vi haft i matte, ska även försöka fixa så dom gör en utredning om jag har dyskalkyli, eftersom detta gör mig så himla stressad.
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback