Säg hej till långt inlägg!

Tjena hojsan, ja någon random fras måste jag skriva när jag påbörjar ett inlägg!!
Tänkte bara säga att det är bara 15 dagar kvar till bf, jag menar tiden bara rusar iväg! Fast jag är himla trött på denna mage nu, förstår inte hur folk kan gå runt och klaga att dom är tjocka när dom inte är det, och klaga över att dom inte kan ha vissa plagg. Nej men slår i magen HELA tiden, det gör himla ont ibland, du kan rent sagt ut inte bajsa normalt, du kan knappt torka dig, att ligga på rygg gör ont, du får fina bristningar, yes, att vara gravid är himla kul nu på slutet! Idag var vi nämligen hos barnmorskan, vi fick vänta 20 min, bara för dom hade städat!? Men allt såg bra ut och blaaaablaaabla typ.

Idag (onsdag) så fyller min pojkvän, sambo och pappa till barnet hela 20 år, jag har lite problem med vad jag ska kalla Victor här på bloggen, pojkvän, sambo eller pappa? Så idag har vi bakat två fina tårtor, en såg ni och en såg ni inte mohahah som han ska ha med sig till jobbet, så imorgon väntas en jobbig men kul dag, massa folk plus att jag ska göra tårta och baka lite sådär.

Förresten så gick min bästa finaste och skönaste bh sönder idag, måste därför ta en dag i Avesta och köpa ny bh, jag får kidnappa någon kompis efter den slutat skola och dra med den och köpa en bh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback