2012!

ÅRET.
Hur har året 2012 varit för dig? Helt underbart! men också upp&ner.

Bättre än förra året? Absolut!

Har du träffat några nya vänner? yes.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2012? den dagen Anton tittade ut!

Har du flyttat under år 2012? Flyttade ju hemifrån! 

Har du hittat en ny låt som du älskar? Det har jag nog.

Har du druckit alkohol? ja.

Har du rökt? nej :)
Har du kysst en främling? nej.
 
 
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2012? bra.
Har du varit kär? är käär.
Har du sagt jag älskar dig till någon? klart, varje dag!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja.

har du strulat med någon under året? ja.

Har du haft ett hemligt förhållande? nej.

 

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? nej.

Har någon i din släkt avlidit? ja...

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej.

Har du varit i slagsmål? nej.

 

PERSONLIGT.

är det någonting du ångrar med 2012? ja.

Isåfall vad? att jag släppte in vissa personer i mitt liv.

Har du skämt ut dig? klart, är expert på det.

Har du ljugit för en vän? inte vad jag minns nu.

Har du varit ute en hel natt? nej, har vuxit upp lite.

Har du blivit tagen av polisen? inte detta år ;)

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? varje natt!

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? tror inte det..

 

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Brinellskolan

Har någon varit elak mot dig i skolan? nej.

Hatar du någon i din skola? nej, hata är ett starkt ord.

Har du gjort något framsteg? ja, fast även baksteg.

Har du haft alla rätt på ett prov? verkligen inte!

 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? läs där uppe..

Har du förlorat en vän? ooh ja.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? BEST FUCKING FRIEND FOREVER!

Har du gått bakom ryggen på en vän? sånt är elakt!

Har du ljugit för en bästavän? nej.

Har du haft en relation med en vän? nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback