Ett år som förlovade!

Just nu ligger jag i sängen och kollar runt på mobilen, ska kolla lite vad Anton kan tänka sig önska sig i julklapp och sånt, snart julafton..
Idag har jag och Victor varit förlovade i ett år, herregud vad tiden har gått fort fram, jag menar vi har hunnit fått barn, och för ett år sen och en dag så började man räkna min graviditet.. Vi har delat både glädje och tårar, och jag älskar dig min bästa vän! Älskar dig förbi månen till solen och sen ut igen till den yttersta planeten och ett varv runt planetens axel och tillbaka till jorden!!
Vi åt oxfilé, potatismos med vitlök i som jag formade till hjärtan och hade i ugnen, sedan åt vi chokladpudding och sen har vi bara myst.

Nu ska jag fortsätta kolla runt, god natt och puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback