Fredag och lördag

Igår hade jag en mysig dag hemma hos Elin, fick jätte god mat där, typ mums! Vi bakade cupcakes och vaniljkolor, vart riktigt bra! På kvällen drack vi en cider och målade i målarboken, fint fredags nöje..
Idag har Victor och jag varit till Avesta, vi tänkte gå på tomtemarknad men vi skippade det och gick i plus och köpte lite julklappar. Har även gjort hemma gjord pizza dig oxå, super gott var det!
Skit tråkig helg tänker ni, men jag blir glad av det lilla, för om 5 dagar går jorden under..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2918327/images/2012/pic_50cd01559606ee5907cb5692.jpg" class="image">


Kommentarer
Storasyster säger:

Anton är så söt så jag skulle vilja äta upp han ibland, eller bara ta en lite tugga :)
Jorden kommer inte gå under, det ska den ha gjort många gånger redan, men det har inte skett än! :)

Puss!

2012-12-16 | 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback