Onödigt långt inlägg

Helt seriöst så har jag ingen aning om vad min dag tog vägen! Elin kom över vid 12, så himla skönt att hon har lov nu så Anton och jag gör något om dagarna, har gått och blivit en tv nörd sen jag fick sommarlov för typ 6 månader sen, har fastnat i så många serier.. Men det suger att syster Sofia åker ner till sin pappa under julen, men får iallafall umgås med henne på fredag, ska babbla sönder henne! Vi ska även ut och köpa julklappar då, bland alla andra, men så blir det när man inte har haft bästa ekonomin denna månad och mycket bättre denna, lagom till jul!
Imorgon står 4 månaders kontroll på BVC på tur, kan vara typ något av det roligaste med barn, att se hur mycket dom växer och går upp i vikt, men får även se om jag måste byta till 68, vilket jag lite smått har gjort redan, men vissa plagg i 62 sitter fortfarande som en smäck, speciellt byxor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback