random inlägg om allt!

Mina hjärtan sover som vanligt vid denna tid, ska jobba lite på nya headern och desigen på bloggen, har faktiskt en liten aning om hur jag vill ha den faktiskt.
Sitter och planerar julklappsbyte med Elin, har ingen aning om vad jag ska ge henne, men vet precis vad Anton ska få ge henne, panik, har iallafall 4-5 dagar på mig att fundera ut det..
Anton åt förövrigt en hel smakportion idag, även om det var gnäll på slutet. Vi har även börjat köra med ersättning nr 2, kör tre skopor med 1:an och tre skopor med 2:an då Anton inte vart mätt på bara 1:an och vissa gånger kunde vi ge han ungefär 400ml ersättning, tror även att det var därför han vaknade vid 4 förra fredagen, men nu sover han lika bra igen, han vaknar inte igen efter att ha sovit i 30-40 min på kvällen och vill ha mat igen (y)
 
Nej nu ska jag leka lite i gimp.
Kolla vilken sötnos jag lyckades fota idag då!

Kommentarer
storasyster säger:

Hur söt får man vara?! Älskade barn! <3

2012-12-18 | 18:30:47
storasyster säger:

Hur söt får man vara?! Älskade barn! <3

2012-12-18 | 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback