Torsdag :)

Haft en bra dag, vaknade kl 10 tänkte ååh va skönt, nu kan jag ligga och dra mig en timme, och så kom jag på att vi skulle vara på BVC kl 11 så upp i full panik borsta tänderna på med kläder på mig, värm vatten, gör gröt till Anton, upp med han, försöka få i han skapligt med gröt så han stod tills iallafall 12, 20 i 11 va han klar med maten och då full panik på med kläder på han och ytterkläder, vi kom iallafall i tid :)
Resten av dagen har vi slappat och laddat inför shoppingen imorgon, kommer säkert vara sjukt mycket folk i v-ås men aja..
Nu på kvällen somnade Anton typ vid 7 och vi bara yes, en mys kväll för bara oss, och halv 8 vaknade han och var surare än suraste, i en timme och inget vart bättre, tillslut vart det bra och då fick han gröt.
Och vid 9 somnade han kanske om eller något :)
Förresten, var det någon annan som fick barn bidraget igår istället för idag?
Får se hur mycket sömn jag får inatt, får sån panik fortfarande utav jordens undergång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback