Torsdagen :)

Idag tog Anton en tidig morgon mat stund men sen somnade vi om och sov till 11, vaknade av att Elin bombade mig med sms om vi ville med till Ludvika, så stressa upp på med kläder på oss båda, borsta tänderna och sen på med ytterkläder, stressa ner, räcker över Anton till Elins föräldrar, springer upp och hämtar liften till barnvagnen, ska bli himla skönt att slippa ha den senare. I Ludvika kollade Elin och hennes mamma efter julklappar och Anton och jag var mest sällskap, Elins mamma bjöd på donken :)
På kvällen gjorde Victor och jag julgröt, inte det lättaste må jag säga, gjorde även daimkakor, helvete va gott det är, snart kommer jag rulla fram..

Är för övrigt jätte glad idag, det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback