Magsjuka!

Hade haft ont i magen typ sen jag kom hem frånn skolan, och kände det mest när jag lagade mat till mig och victor igår, och sen tog jag en dusch vid typ 7 tiden eller något, sen lov jag i sängen och myste med victor och sen gick han upp på toan och jag kämpade för att inte spy ner hela rummet, började springa upp mot toan men hann inte precis, spyde istället ner hela trappen och sen så gick jag och la mig och fick sova en timme och sen vaknade jag med att jag vart tvungen och spy, så har haft en hink brevid mig hela natten, slutade spy vid en tre tiden skulle jag tro.
Just nu är victor nere vid ica och handlar blåbärsdricka till mig och macka till han, så denna helg ska vi bara vara hemma och ta det lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback