hejhopp

Jag ska aldrig vara ledsen mer över någon som valt och lämna mig.
Aldrig vara ledsen över någon som blir sårad över att jag tänker på mig själv i första handen ibland.
Jag ska faktiskt ta dagen som den kommer, och göra som jag vill, tar med vem jag vill vart jag vill, jag gör faktiskt så som jag vill, sen är det upp till var och en och reagera som dom vill.
Men från och med nu, är jag lycklig, vad du än säger.

Hittade en massa gamla bilder, hihi, älskar er!
påväg ner till ullared i början av 9:an.
Foto promenad.
Hahaha, marknad 2010 skulle jag tro, hahahha! :D
dör lite, saknar!
8:an ♥
Haha, minns fan denna dag, vi gick upp 7 för att ut och springa, sen kom vi hem och åt frukost och sen somna vi om x)
älskade ni, underbara människor!
finns nog ingen äldre bild på mig och sofia, älskar dig <3

Kommentarer
Runkan ;) säger:

Saknar dig Sofie<3

2012-02-28 | 18:45:19
Bloggadress: http://eear.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback