Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag är sjukt lycklig!
2. Jag längtar otroligt mycke till september.
3. Jag hatar frukost.
4. Mitt nyårslöfte är att inte skolka och försova mig under hela terminen.
5. Jag ligger sjukt efter i skolan.
6. Jag har tappat mitt intresse för att fota helt, men ska försöka få igång det igen.
7. Jag ska flytta hemmifrån i vår.
8. Jag ska snart krypa ner brevid min man och sova jag med.
9. Jag älskar att spela sällskapspel som monopol och med andra ord.
10. Nu ska jag stänga av min dator, imorgon skola!
11. Jag är mörkrädd.
12. Jag tror på spöken.
13. Jag är komfimerad eller nu hur det stavas.
14. När jag var liten ville jag bli prinsessa!
15. Jag häjar på färjestad i ishockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback