ett långt inlägg!

Vill bara säga att jag lever, men just nu är det så mycket att tänka på, sånt jag inte kan berätta för någon just nu, inte ens mina vänner som står mig närmast, men det kommer inom sin tid, men ni måste ge mig tid att tänka på allt, och det är ganska mycket. Men nu ska jag sluta prata om det, innan ni blir för nyfikna.
Sitter hemma hos mammi, härligt! Victor är hos Matti och dricker kaffe, blir att äta ute ikväll, fast vi försöker sluta med det.
Vi försöker även vända tbx dygnet, vi var så nära på att lyckas, och så somnar man om och sover till 12..
Ska till läkaren på måndag, och kolla upp min knöl och knän, sen börjar väl skolan på tisdag?!
Nu ska en lycklig brud nörda fb ett tag! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback