Hemma idag!

Känner att det har varit skönt, men känner även att huvudvärken kommer krypande.
Idag beger jag mig ut i skogen till victor och äter god mat.
Har en lugn helg framför mig men en ganska full vecka, v-ås på måndag för ultraljud för min knöl, ska bli intressant och veta vad det är och på onsdag har jag en dejt med finfina karro och hälsa på henne och Nisse och lilla milou och på torsdag en dejt med mina fina underbara tjejer från avesta och hedemora, som jag saknar dom ochpå fredagen efter victor slutat jobbet ska vi åka ner till Robert, sandra, theo och Wiking och hälsa på dom, trevligt och skönt att komma härifrån.
Märker verkligen att det är förkylning jag åkt på, nyser typ hela tiden.
Hejdå, ska gå och ta en alvedon för knäna och huvudet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback