irriterad tjej!

Asså blir så sjukt trött, folk frågar mina vänner om jag är gravid, varför inte fråga mig istället? det är väl iallafall mig det handlar om och inte mina vänner? Tror ni själva att det inte ska komma fram eller att ni har frågat dom?
Sen tycker jag det kan vara ganska lågt att sprida detta och sedan lixom efter man spridit saken vidare fråga sofia om det är sant eller inte, förstår fan inte vad människan tänker med.
Känner att jag lätt blir så irriterad just nu, speciellt på såna här människor, som verkligen tror att dom är bäst och alla älskar dom.
Fan illamående och halsbränna gör dock inte läget bättre!
Hoppas musiken gör mig gladare, och så snart kommer victor hem♥
Hur det än är om jag är gravid eller inte, så är det mitt och victors beslut, sen kan ni gärna få sprida att jag är gravid om ni vill, det lär väl visa sig inom sin tid om det är sant eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback