babblar på.

Kan inte sova, jag vet gått en halv timme sen jag sa godnatt, men fick för mig att testa överföra bilder från mobilen till datorn och fick mig en chock när den ville som jag ville, behöver kanske inte önska mig en ny ändå.. eller jo, vill fortfarande ha min iphone.
Ligger iallafall här och funderar på hur pank jag kommer göra min älskling på fredag då han lovat mig att åka till ikea.. dock har jag fått mitt studiebidrag då, men har både bio med bästa tjejerna och shoppingdag med elin inplanerad nästa vecka, tycker att allt borde vara helt gratis just nu, då hade jag sluppit mina besvär, jag ska iallafall ha med mig en spegel hem på fredag, så mycket vet jag.
slänger in en bild från i fredags när vi fick besök mitt i kubbspelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback