tråkigt .

VEM

Vem är i rummet med dig? Victor älsklingen!
Vem fick du senaste sms av? Emma W.
Vem tänker du på nu? ingen.

Vem pratade du senast i telefon med? Pappa.
Vems hus var du senast i? mammas hus.
Vem önskar du var med dig nu? ingen, har min fina här redan.
Vem är din favoritsläkting? haha, ingen aning.

 

VAR

Var är din mobiltelefon? på tvättkorgen..
Var handlar du mest? willys och ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? jag är naken just nu :$
Var åkte du senast bil? på vägen?

 

VAD

Vad åt du senast? donken, för jag är en tjockis.
Vad drack du senast? vatten med samarin i.
Vad är det för färg på dina byxor? äger inga byxor just nu.
Vad är den närmaste saken som är blå? ingen aning.
Vad har du på fötterna? inget.
Vad är din favorit färg? hm, brun eller turkost.
Vilken film såg du senast?  skojar du eller? tror jag den hette.
Vad hör du just nu? en pojkvän som snarkar.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja.
Hånglat på en bio?  haha nopp eller jag vet inte.
Hånglat i skogen? ja.
Tyckt att din kusin är het? nej.
Sovit naken? sover alltid naken typ.
Kört över hastighetengränsen? nopp.
Målat om ditt rum? sånt man har föräldrar till.
Dansat framför en spegel? alltid.
Fått hicka? yyes.
Dumpat någon? ja.
Stulit pengar från en kompis? nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej, jag är en fegis.
Varit i slagsmål? nej.

Smugit ur ditt hus? ja, hihi.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja, herregud.
Hånglat med en främling? nej.
Älskar eller saknar någon nu? ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback