långt inlägg..

Sitter på svenskan just nu och övar inför natinella i april, fattar inte varför vi har det i 1:an för.
Har lång dag idag så slutar 10 över 4 och är sjukt irriterad över att jag har mitt busskort hos mammi och valde att betala äckelbussen imorse för att slippa frånvaro, asså blir jag 19 kr fattigare o ungefär 2 timmar.
Längtar tills på onsdag, blir att träffa mina fina tjejer och på torsdag klipper jag mig, så himla skönt, mitt hår och jag är inte överrens allt längre.
Idag kommer jenny förbi med min födelsedagspresent från bror och sandra, så har något och se framemot när jag kommer hem.
Så måste ut till victor och hämta min engelska bok och läsa ut den, och laga mat och hämta busskortet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback