måste införskaffa mig bilder. tråkigare blogg får man leta efter. hejdå.

Sitter just nu i skolan, har svenska och efter denna lektion har vi företagsekonomi med mona-liz, vilket brukar vara ganska slappt.
Idag ska jag hem och slänga i mig lite mat och kanske städa kanske går upp till mamma istället med skulle behövas städas, ska ju faktiskt hem till mamma min imorgon och få kyckling gryta, jag har beställt det och på fredag har hon lovat mig grillat, bor inte hemma så länge till, vem kunde tro att jag skulle växa upp så här fort..
Tiden går iallafall sjukt fort och denna vecka kommer bara rusa iväg.
Men nu ska jag fundera på vad jag ska skriva om :s finnas inget kul alls att skriva om :S

Kommentarer
william säger:

roligt emd företagas ekonomi:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 | 14:12:33
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback