Onsdag!

Igår så vart det mat hos mammi, jag bara åt och åt och åt som om jag aldrig har sätt mat förut.. Efter det så gick vi hem och duscha och sedan gav vi oss ut på glassjakt, ni hörde rätt, victor och jag är inne i något glasstadiom då vi bara käkar glass som aldrig förr.. Sedan när vi kom hem och hade ätit våra goda glassar så åt jag upp halva min påse med salta balkar som min pojke så snällt köpte till mig...
Slänger upp en bild på gårdagens skolmat så ni kanske förstår varför jag bara åt och åt och åt!
Nu har jag en lektion kvar, brukar gå ganska fort och så hoppas och håller jag tummarna på att vi får sluta tidigare så jag är hemma till 2, puss!
Dansk pölse för den som undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback