pussis!

Ska dra mot idrotten om typ 10 min eller något, idag kör vi boxning så blir kul!
Idag får vi finsk soppa i skolan, med BRÖD, lever på bröd, och senare ska jag hem och städa lite. flyttar snart hem till mamma igen, och bor där i en månad, bor inte längre hos pappi eftersom jag gav rasmus min säng igår. Nu ska jag bara packa ihop allt där inne som ska med till nya lägenhet som vi flyttar till 1 maj om inte tidigare. Känns lite sjukt att jag bara bor hemma i 1 månad till.. April månad kommer iallafall gå sjukt fort, med påsklov, ultraljud, ullared och marknad i norberg och så kör vi maaaajbrasa och en massa grilllllla.
När victor kommer hem ska vi hem till han och äta köpmat, jävla tjockisar vi är..
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback