vill ha fredaaag! :D

Jag längar till fredag, det kommer bli en bra dag. Vi har nämligen en förjävla skön sovmorgon, nämligen så börjar vi skolan kvart över 12, ja jag vet, jag vart själv förvånad när vi fick den möjligheten! Dessutom så får vi ju lov på fredag, jag tror inte ens gunnel kan förstöra mitt humör på fredag. Efter skolan så drar jag över till avesta för middag med min pojkvän på kungsgatan 4, nämligen tänkter vi lyxa till den en fredag när vi har 10 månader.
Tänk att jag sitter här och babblar om fredagen och det är tisdag? men denna vecka kommer som sagt gå snabbt, om inte annat som en raket.
Ikväll tänker jag tvinga victor och gå ut och gå, så jag kan skriva min engelska i lugn och roooo, nu kommer jag snart få något sms ifrån min pojkvän om detta, hihi känner han typ såhär ganska bra! och typ bäst eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback