120516

Min dag har varit bra, började dagen med np i läs-och hörförståelse i engelska, det gick inge vidare..
Victor hämtade mig sedan vid skolan, hälsade på mamma i hopp om att mina nya skor hade fallit ner i brevlådan där, men icke, får hålla tummarna på fredag då. Sedan åt vi lunch, vi hade wille här, sedan skulle han hem, victor och jag drog sedan till avesta, där vi fikade och kolla barnkläder, hittade världen sötaste dräkt, dock bara i stora storlekar, känns ju knäppt och köpa kläder i stl typ 64 eller vad det är bara för att ha.. Kom hem med en body, en mössa och byxor till bäbis, vi fyller sakta men säkert på med barnkläder :)
Vi tog en sväng förbi Ö&B och slösade pengar, en pläd, den är otroligt skön så den var värd 99 riksdaler, där köpte vi även mopp och mopphink, det var det sista som fattades i detta hushåll vad jag kan komma på nu. Pappa bjöd på thaimat så vi köpte med oss det hem gottgott!
Just nu har vi tvättstuga, och jag är lika het som kokande vatten känns det som.
Ikväll blir det tv mys med älskling med pocorn och kniven mot strupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback