Långt tråkigt inlägg om mitt liv!

Inte haft internet på typ sjukt länge, och orkar inte mobilblogga eller blogga från victors iphone..
Har inte haft ork heller, blir ju fan bara sjuk hela tiden, men nu är jag nog mer frisk än jag varit på 3-4 veckor..
Helgen har varit sol, svätt, fika och att umgås med familj och victors familj.
Nu är jag iallafall tbx i skolan, hoppas på att få vara här iallafall fram tills vi får sommarlov.
Ligger efter som en tok och ska blogga bättre hemma.
På fredag är det begravning för min underbara mormor, saknar dig! ♥
Den 18 juni drar victor och jag till stockholm för ett 2D,3D och 4D ultraljud och såklart lite mys i våran huvudstad!
Lägger in bild på magen senare, den bara växer och växer!
Denna vecka består av plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback