Dag 1 – Lite om mig själv

Jag heter sofie, jag bor i en liten by vid namn Norberg tillsammans med min sambo Victor och våran son Anton som vi fick den 24 augusti 2012. Jag är 17 vårar, går ekonomi pogrammet i fagersta, men just nu är jag hemma och är mamma ledig, vilket är rikgit roligt och skönt, men saknar skolan faktiskt. För det mesta är jag glad, men har ett humör som går upp och ner hela tiden, kan gå ifrån att vara på toppen till botten och ligga där till jag har somnat och vaknat igen. Förut hade jag ett intresse för att fota, men som jag tyvärr tappade när jag träffade victor, men har börjat fotat mer och mer.
På min fritid och om dagarna tar jag ju hand om anton, men umgås såklart med vänner och familj.
 
Jag, Victor och Anton.
Magen några dagar innan Anton tänkte komma ut.
Bakning är också ett stort intresse, och ska börja lägga upp recept här också.
Den 3 december förlovade vi oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback