Ett långt inlägg!

Anton har vuxit ur sin vagga så vi tänkte låta han få sova i sitt egna rum, innan han växte ur vaggan så hade vi hans rum till att lägga han i på dagen när jag höll på här hemma och så kunde vi stänga dörren. Men vi hann bara lägga oss så bestämde vi oss för att han får sova hos oss inatt iallfall, vi får se hur vi gör i fortsättningen, testa en natt att han sover i eget rum och se hur det känns.
Idag har Anton och jag tillbringat dagen i avesta, först lunch med Victor och sen gick vi runt på stan med Elin, köpte inget idag, hade aldrig ekonomin tillåtit, men det kliar i fingrana varje gång jag går förbi tigerdräkten inne på lindex.
This one! Står på önskelistan iallfall som tomten gärna får komma med.
Tänkte göra två listor idag/imorgon som vi önskar oss till dopet och julklapp, till er som är helt vilsa ungefär.
Mina hjärtan sover och jag är vaken vid denna tid som vanligt, men Anton har lixom sovit till 10 två dagar i rad och skämt bort sin mamma.. Ibland bra ibalnd dåligt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback