Paranormal activity 4

I skrivandes stund sitter jag i bilen på väg hem från v-ås efter att ha sett paranormal activity 4 på bio, kan vara den läskigaste utav alla 4 filmer, blir bara värre och värre typ.

Igår tog jag en tur ner till Örebro med Elin för att möta upp hennes kusiner Emma, Ida och så Oskar och Anton, vi tog sedan bussen till Karlskoga för att leka en hel eftermiddag på Boda Borg, grät en skvätt av rädsla för en clown, fått ett sår på en skruv för att spökena såg att jag var så himla rädd och gömde mig bakom helt okända tjejer som var yngre än mig och efter att ha krupit, tänkt, klättrat i spindelnät så kom jag hem till mina fina pojkar 22:40.

Inatt har vi lämnat iväg Anton till hans farmor och farfar för att som sagt kunna kolla paranormal activity 4 och eftersom vi tydligen måste åka ända till v-ås för att slippa se den 2 månader efter alla andra så, och inte så snällt varken mot Anton eller svärföräldrarna att väcka dom kl 1 för att vi saknar våran lilla plutt som en lite tok.. Ska gosa så himla mycket den kommande veckan med lill plutten så kommer inte ha tid och göra något annat! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback