dop och shopping!

halloj, idag har vi varit till by kyrka på dop, jätte fint, en liten tår kom när Emelie sjöng så fint!
Vet vart lite off från blogg fronten igen, enbart för att det är jobbigt att ta upp datorn ur lådan, sätta i det mobila intetnetet och sladden till datorn.. Har testat bloggat från mobilen med går aldrig att ladda upp bilder där, någon annan som har samma problem? Tycker alla jag känner kan gå ihop och köpa en bärbar dator till mig i julklapp! för det står högst upp på listan iår! förstår inte varför jag lmna in skoldatorn för...
Men nu tänkte jag visa vad jag köpte i v-ås i torsdags!
En babybjörn bärsele och tre 3D iphoeskal till mig, älskling och så ska Elin få ett.
Bärsle köpte vi på barnenshus och skalen på kjell & kompani (stavning?)
Anton fick lite nya plagg i stl 62 vilket vi även hat börjat använt, när ärmar är för korta och man knappt får igenom huvet så är det nog dax och byta.. 
Samtliga kläder är från kapphal, bästa och finaste bebis kläderna finns där!
 
Nu kallar sängen och lovar bättre blogging i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback