En bra dag!

 disken är klar, och dammsugit har jag hunnit.
Nu på eftermiddagen smsade mamma om att jag hade fått pengar, jag bara men nej, fick ju barnbidraget med posten igår och skulle inte få pengar fören på måndag och tisdag, men gick in och kollade på kontot och där låg det 2700 kr till, inte helt fel, behövs just nu iallafall!
Anton ligger och sover, stackaren var både övertörtt och hungrig innan jag lyckades få han och somna, ibland är han jätte knepig och få och äta, det bara rinner längs kinderna och sprutar ersättning åt alla håll, så blir lätt att man slutar tills han blir förbannad för då äter han normalt igen..
Lilla älsklingen igår när vi skulle gå till mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback