fördriver tiden.

SENASTE:
Dryck: Vatten 
Telefonsamtalet: pappa
Sms: Elin :D
Sång du lyssnade på: stockholm i mitt hjärta- petter

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: ja :p
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell person: yes
Varit så trött att du somnat sittandes: ooh ja:D
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
grått, vitt och silver, just nu iaf
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja:)
Fått ditt hjärta krossat: nooop :D
Skrattat så att du har börjat gråta: ingen anig,
Träffat någon som förändrat ditt liv: min son!
Insett vilka som är dina äkta vänner: det har jag verkligen
Fått reda på att någon har pratat om dig: nej
Kysst en kompis: skulle inte förvåna mig, ahha
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning.
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2
Har du några husdjur? nej :(
Vill du ändra ditt namn? no
Vad gjorde du under din förra födelsedag? var med familj och släkt
Vilken tid vaknade du idag? halv 11 :d
Vad gjorde du igår runt midnatt? jag sov!
Någonting som du längtar till? tvättstugan på lördag!
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv? mer pengar!
Vad gör dig irriterad? för mycket
OM DIG:
Vad är ditt namn? Emma sofie Qvist
Singel/upptagen? upptagen
Stjärntecken? fisk
Kille eller tjej? tjej
Hårfärg? brunt och blont
Längd: 160 typ
Vad gillar du gällande dig själv? min mage
Piercings? Öronen
Tattoos? nopp
Höger eller vänster? inte vänster iaf
JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: inget
Är du på väg att: gå och lägga mig
Väntar du på: att anton ska somna om.
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: beror helt på
Kortare eller längre: längre
Yngre eller äldre: äldre
Romantisk eller spontan: beror på
Snygg mage eller snygga armar: armar
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: inte för känslig!
Ragg eller förhållande: förhållande
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: njaaa beror på
Gjort något sjukt spontant: nej
Haft sex: ganska så säker på att svaret är ja här
Krossat någons hjärta: det har jag 
Dissat någon: ja
Gråtit när någon dött: nopp, kommer senare
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja?
TROR DU PÅ:
Dig själv: ja, jag är bäst!
Mirakel: klart
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Gud: ibland så
Att kyssas på första dejten: man gör som man känner 
Änglar: hihi ja
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: nooo
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: inte till sig själv
Vad kan du inte ”leva” utan: anton!
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback