Tålamod

Nu ska jag göra som mina två hjärtan här brevid mig.. Sova.. Märks att sömnbristen och att man går upp en gång varje natt börjar komma ikapp mig, tålamodet är inte 100 och blir så himla lätt frustrerad då.. Ikväll vägrade Anton sova i sin egen säng, mammas och pappas är mycket skönare och varmare.. Innan jag la han där gjorde han allt för att irritera mamma så hon fick ett litet utbrott.. Ååh dålig mamma..

Idag har Anton och jag lekt med Elin en 3 timmar kanske, vi gick en timmes promenad och sen åt vi Fläskpankaka hos Elin. Nu på kvällen var vi hos svärmor och svärfar och tvättade Antons kläder, älska att det aldrig finns tvättstuga här, av tomten önskar jag mig en tvättmaskin och en lägenhet som jag kan ställa min tvättmaskin i...

Kolla va gulligt mina två hjärtan somna tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback