Älskade du, bli frisk!

Ååh, min lilla kille är inte alls sig lik, sen han kom hem från farmor och farfar i söndags, har han knappt haft någon energi känns det som, just nu vill jag bara att han ska bli helt frisk! Över en månad sedan vi var helt utan sjukdomar i denna familj nu!
Han vill inte äta utan spottar ut allt på en gång, vill bara sitta i mamma/pappas knä och somnar helst där oxå, imorse var det ledsna miner här hemma, skrek från det att han vaknad till typ 1 idag men några undantag.
Just nu sover både Anton och Victor, Anton somnade vid 5 och vaknade vid halv 6 och sen så la jag ner han i sin säng och då somnade han om, snälla söta du bli frisk och dig själv nu!
Vi borde kanske isolera oss här hemma tills vi blir helt friska men då kryper jag nog på väggarna efter 2 dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback