Bättre sent än aldrig! ;)

Jag lär aldrig sätta mig vid en dator men här kommer iaf svar på en kommentar :)

"Hur reagerade dina vänner och familj när du sa att du var gravid? Och vad var deras första reaktion, vad sa dom?
Va Anton planerad?
Berätta hur du reagerade när du fick reda på de.
Kram"

- Jag vet inte hur många gånger kag svarat på just liknade frågor, kanske ska göra en kategori som man kan kolla om man undrar något?
Dom flesta regerade bra och vart glada, medan vissa vart lite sura och sa att vi var för unga, men när chocken hade lagt sig så vart dom glada :)
Anton var verkligen inte planerad! Helt plötsligt så var jag gravid :) Jag fick nog en chock och pratade inte så mycket om det förutom när beslutet om att behålla eller abort kom på frågan :)

Hoppas det duger, förlåt för jätte segt svar, men så himla svårt att svara när man nästan enbart bloggar från telefonen, men jag ska bli bättre! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback