Hej igen!

Hej hopp, nu har jag internet igen, så nu kan jag blogga som vanligt igen!

Har fått två kommentarer under tiden jag inte har bloggat, en om jag kunde lägga upp bilder på mina nya skal, och självklart, gör det inatt och en om att jag skulle svara på en fråga, gör det imorgon när jag har tillgång till dator så jag kan göra det lite snyggt :)

Är så himla nöjd i nya lägenheten, och när allt är klart och sånt så kommer nog allt kännas perfekt, vi lever fortfarande bland kartonger men ska försöka få bort det till slutet på denna vecka. På torsdag så ska vi iaf åka till v-ås och köpa en ny vagn, ska bli så skönt med en liten vagn. Vi grubblar bara på svängbara eller fasta hjul, men det lutar mot en med svängbara hjul, blir samma vagn fast en emmaljunga scooter S, är typ samma vagn som scooter 2.0 fast S har svängbara hjul, SÅ VILKET ÄR BÄST??

Puss på er så länge!


Kommentarer
Sandra säger:

Ska du gå i ojämn terräng (stigar i skogen med rötter och skit), oplogade vägar på vintern eller slask tror jag fasta hjul är bäst. Men svängbara är guld för sin egen kropp, blir inte så "tungt" för axlar och handleder.... Och dom är väldigt smidiga.

2013-04-24 | 08:25:12
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback