Långt inlägg

Idag har vi fått bort alla kartonger och skit som inte ska vara här uppe och skräpa ner till källaren, så nu trivs jag som fisken i vattnet här hemma, trivdes inte ett dugg i gamla lägenheten men här, här vill jag vara och jag känner att nu på torsdag när Victor börjar jobba igen så känner jag ingen rädsla, dessutom så börjar det bli vår och sommar och det får mig på sånt fantastiskt humör! Dessutom så har jag hunnit slå min näst minsta stå i tröskeln så det började blöda och dessutom hunnit få in en lite glas bit i foten så det blödde som bara den! Hunnit bakat, ätit thai två gånger, fixat med dagis ekonomi bajs skiten, diskat ett ex antal gånger, tvättat, städat, hängt tvätten, och lite mer, nu ska jag försöka sova jag oxå som mina två pojkar gör <3


Kommentarer
Martina säger:

Var är det ni har flyttat någonstans Sofie? :)

Svar: till svanen i en 3:a :)
Sofie Qvist

2013-04-30 | 13:04:38
Bloggadress: http://martinaqv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback