Då har onsdagen passerat oxå..

Om mindre än en vecka börjar jag skolan, det är såå sjukt, jag har inte gått i skolan på över ett år, dessutom är jag sjukt nervös, jag börjar en helt ny klass, med folk jag inte känner. Anton kommer dock inte hinna börja dagis innan jag börjar skolan, men Antons mormor är ledig den veckan skolan börjar iaf och sen får vi lösa med barnvakt på dagarna under dom 2 veckor vi inskolar han. Dessutom, om ni ska fråga saker om Anton på kommentarer skriv gärna namn, jag kommer inte skriva ut vart Anton ska gå på dagis av säkerhets skäl.

Idag har vi hälsat på Antons mormor på hennes lunch, sen hälsade vi på min farmor och farfar, det var jätte mysigt, hundra år sen jag såg dom typ :( dessutom kom Anton present idag och vill bara ge han den nu, det är såååå jobbigt... Nu väntar jag bara på ett till paket som jag hoppas kommer i veckan, snart helg igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback