Första dagen i skolan avklarad.

Min störta kärlek i livet♥
Hej, första dagen över iaf, det har gått riktigt bra faktiskt, var jätte nervös på morgonen så klart! men nu känns det som jag nog kommer klara av detta år, dessutrom har jag ju fått tillbaka datorn igen vilket är helt underbart eftersom våra datorer håller på och gå sönder helt och det är riktigt jobbigt att bara leva via mobilen eftersom det är så mycket man behöver datorn till ändå. Nu sitter jag iaf och väntar på att Victor och Anton ska hämta mig, är helt slut, dessutom har vi ett riktigt jobbigt schema, fast sovmorgon på måndagar och onsdagar, dock vet jag ju inte hur det är med att läman Anton på dagis? finns det någon speciell tid dom måste vara lämnade?
 
Iaf på fredag får vi internet igen iaf, uppdaterar mera då, puss :)
 

Kommentarer
Sandra säger:

När du går i skolan och V jobbar får den som är kvar längst hemma lämna på dagis lagom så du hinner åka/gå/cykla till jobbet och hämta när den första av er är klar på jobbet/skolan för dagen. Man brukar få lämna ett schema om tiderna;) kram

2013-08-21 | 17:35:20
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback