helgen,

hej, vår helg har bara flutit på och nu är det redan tisdag, vi hade ju kalas för Anton vilket var lyckat och vi fick super fina saker, ska försöka fota allt så ni får se allt. Sen på söndagen så var vi ner till värmland på lilla Grys dop, där jag även är gudmor/fadder, hihi Gry är ju sååååååå lik sin storebror Wiking.
Aja snart om 45 min går bussen hem så då ska jag hem och skola in Anton, egentligen victors vecka men eftersom jag slutat redan så kan jag ta idag och så imorgon och på torsdag när jag har sovmorgon så kör jag med så förlorar vi inte så mycket pengar.
Blandade bilder från helgens instagram.
Världens bästa vänner på sista bilden iaf♥
Ikväll ska jag göra första läxan på 1 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback